Proiect metodologie sprijin pentru copiii cu CES

Proiect de metodologie privind organizarea serviciilor de sprijin educaţional pentru copiii cu cerinţe educaţionale speciale

Art. 1. – Învăţământul special integrat reprezintă o formă de instruire şcolară diferenţiată, precum şi o formă de asistenţă educaţională, socială şi medicală complexă, destinată copiilor/elevilor/tinerilor cu cerinţe educaţionale speciale integraţi în unităţi de învăţământ de masă. Aceasta trebuie să corespundă nevoilor de dezvoltare ale copiilor, prin evaluarea adecvată a potenţialului de învăţare/dezvoltare şi prin asigurarea reabilitării-recuperării şi compensării deficienţelor ori tulburărilor, dificultăţilor de învăţare. Copiii, elevii și tinerii cu cerințe educaționale speciale, integrați în învățământul de masă, beneficiază, conform art.51, alin.(1) secț.13, din Legea nr. 1/5.01.2011 Legea educației naționale, de suport educațional prin cadre didactice de sprijin și itinerante, de la caz la caz.

Art. 2. – Serviciile educaţionale de sprijin pentru persoane cu cerinte educative speciale se organizează şi funcţionează în conformitate cu principiile care guvernează învăţământul preuniversitar stipulate la art. 3 din Legea nr. 1/2011 – Legea Educaţiei Naţionale.

……………..

Descarca documentul:

proiect_metodologie_servicii_sprijin_ces

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii pe site sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Info

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close