Profesorul anului, premiat la Constanta

Marți, 30 octombrie 2012, la  sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Constanţa, în prezenţa  inspectorului şcolar general adjunct, prof. Adriana Cristina Oprea, a fost premiat „Profesorul anului” 2012 – Doina Stanca, profesor de matematică la Şcoala Gimnazială nr. 38 „D. Cantemir” din Constanța,  care s-a distins atât  prin rezultate foarte bune la concursurile şi olimpiadele şcolare, cât  printr-o înaltă ţinută profesională.

La festivitate au fost prezenţi şi au luat cuvântul: prof. Iris Sarchizian, directorul unităţii de învăţământ, profesori, părinţi,  elevi ai Şcolii Gimnaziale nr. 38 „D. Cantemir”, precum şi  absolvenţi ai şcolii care au ţinut să evidenţieze talentul, rafinamentul intelectual, profesionalismul, dar şi calitatea umană a doamnei profesoare.

În cadrul conferinţei de presă, eleva  Alina Ciocan  a mărturisit că doamna profesoară  Doina Stanca este un dascăl  model şi că datorită domniei sale va  deveni profesoară de matematică.

Totodată, Adelin Stanca – elev în clasa a VI-a la Şcoala Gimnazială nr. 38 „D. Cantemir”, a fost premiat de UPC România  pentru rezultatele foarte bune de la competiţiile şcolare.

Cu acest prilej, inspectorul şcolar general, prof. dr. Răducu Popescu, a declarat: „Apreciez pasiunea şi dăruirea doamnei profesoare, o felicit pentru obţinerea acestui premiu şi consider că acesta încununează munca domniei sale de mai mult de 20 de ani. Sunt convins că învăţământul constănţean are foarte multe  modele morale şi profesionale, doamna profesoară fiind  unul dintre acestea.”

Sursa: ISJ Constanta

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii pe site sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Info

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close