Conținutul mapei CEAC
1 . Decizia de numire a Comisiei pentru Asigurarea Calităţii în anul şcolar curent
2 . Planul de Acţiune al Şcolii pentru Asigurarea Calităţii
3 . Raportul de autoevaluare a unităţii pentru anul şcolar anterior (dacă e cazul)
4 . Raportul de validare a unităţii pentru anul şcolar anterior (dacă e cazul)
5 . Planul de îmbunătăţire a punctelor slabe identificate în Raportul de autoevaluare
6 . Planul de Acţiune al Şcolii pentru Învăţământul Incluziv (dacă e cazul)
7 . Manualul pentru Asigurarea Calităţii (în format scris/electronic)
8 . Materiale tematice, întocmite de cadre didactice din unitate/din centrul de resurse/din ţară şi prezentate la diverse seminarii, conferinţe şi întruniri, la nivel local, regional şi naţional
9 . Stiluri de învăţare :
· chestionare aplicate elevilor
· lista de verificare pentru asigurarea corespondenţei stil de predare–stil de învăţare
· analize sintetice ale rezultatelor – la nivelul catedrelor
10 . Rapoarte de autoevaluare a activităţii catedrelor şi comisiei, semestriale şi anuale, precum şi copii ale proceselor-verbale ale Consiliului de Administraţie, în care sa analizat activitatea comisiei
11 . Liste de prezenţă/proceseverbale ale întrunirilor comisiei (şedinţe, diseminare, formare ş.a.)
12 . Fişe de observare a predării şi învăţării, completate în urma asistenţelor efectuate de responsabilul comisiei, directori, inspectori ( după caz ), pe catedre
13 . Rapoartele de monitorizare întocmite pentru fiecare perioadă de raportare şi transmise la CNDIPT/ISJ
14 . Rapoartele de analiză ale catedrelor, întocmite pentru fiecare perioadă de raportare
15 . Proiectele de lucru individuale/colective, iniţiate şi derulate în scopul reorganizării şi amenajării cabinetelor, laboratoarelor sau/şi atelierelor şcolare sau în scopul îmbunătăţirii calităţii procesului didactic
16 . Modele de portofolii – pentru fiecare catedră – ale profesorului şi ale elevilor
17 . Modele de materiale didactice şi informaţionale realizate/utilizate în procesul didactic
18 . Planuri de îmbunătăţire ale activităţii catedrelor, referitoare la :
· performanţa şcolară iniţială şi globală a elevilor
· activitatea didactică desfăşurată
19 . Învăţarea centrată pe elev – evidenţa lunară, la nivelul fiecărei catedre, a :
· lecţiilor interactive multimedia, în sistemul AEL, susţinute la nivelul fiecărei catedre (pentru raportarea lunară ISJ)
· lecţiilor interactive bazate pe utilizarea softului educaţional (tipul de soft, structura lecţiilor, fişe de evaluare a activităţii elevilor ş.a.)
20 . Modele de chestionare aplicate elevilor/profesorilor/cadrelor didactice auxiliare şi nedidactice/ părinţilor/ partenerilor economici şi sociali, la nivelul şcolii, local sau naţional, referitoare la asigurarea calităţii, însoţite de analiza şi sinteza rezultatelor acestora şi de măsurile luate pentru îmbunătăţirea performanţei elevilor şi a şcolii
21 . Rapoarte de colaborare cu alte comisii din unitate (Comisie pentru Educaţia Incluzivă, Comisia Diriginţilor, Comisia de Disciplină, Comisia pentru N.S.M şi P.S.I. ş.a.)
22 . Alte documente de interes